ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Η ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

ΓΡΙΦΟΣ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Admin


Admin
Εάν ξοδεύετε τις διακοπές χαλαρώνοντας δίπλα στο τζάκι ή στην παραλία για το νότιο ημισφαίριο, η φωτιά και η ζεστασιά είναι αγαθά πρώτης ανάγκης κατα τη διάρκεια των διακοπών. Είναι επίσης σημαντικές για να κάνουμε μια πρώτη συζήτηση για την σημασία της θερμότητας στην τάξη.

Για να "ζεστάνουν" οι μαθητές λίγο τον εγκέφαλό τους, να ένας γρίφος: λαμβάνοντας υπόψη ένα πιάτο με νερό, ένα άδειο φλυτζάνι, ένα σπίρτο, και ένας φελλό, πώς μπορεί όλο το νερό να μεταφερθεί στο φλυτζάνι χωρίς να αγγίξετε ή να κινήσετε το πιάτο;

Βρείτε την απάντηση και την εξήγηση εδώ:
http://www.braingle.com/brainteasers/33929/water-in-the-cup.html

Για περισσότερες ιδέες διδασκαλίας για τη θερμότητα και τη ζεστασιά (και για να προσθέσετε τις ιδέες σας), δείτε:

http://www.scienceinschool.org/advent2010/day9

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://apantelakis.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης